فارس ندا

✅ امیر #تتلو، مسعود #دهنمکی و محمود #احمدی‌نژاد  سه نشانه بحران در گروه‌های مرجع


🔴 در یک دهه گذشته با سه پدیده یکی در #سیاست دیگری در #سینما و دست آخر در #موسیقی روبرو بوده‌ایم که با تامل بر روی آنها می‌توان گفت اینها سه نشانه برای یک واقعیت اجتماعی در عرصه‌های مختلفند.


🔴 هر سه در دوره ظهور خود از بالاترین پتانسیل‌های اجتماعی برخوردار بوده‌اند و نگاه‌های بسیاری را به خود معطوف کرده‌اند اما توجه به آنها، یکسره مثبت نبوده است بلکه #کمپین‌های #اجتماعی #مخالف تا حد #تنفر در آنها نیز شکل گرفته است.


🔴 در هر سه این #دوگانه تنفر و جذابیت، تقریبا در پایگاه‌های اجتماعی مشخصی ظهور کرده است. عمدتا گرایش‌های #نخبگانی و گروه‌های خاص در هر سه حوزه موسیقی و سینما و سیاست شکل دهندگان اصلی پایگاه تنفر از تتلو، دهنمکی و احمدی‌نژاد هستند و عمده مردم عادی عمده پایگاه جذابیت آنها را شکل می‌دهند.


🔴 این سه واقعیت، نشانه این هستند که ما با بحران «گروه‌های_مرجع» روبروییم و توده عمومی مردم از #رأی و نظر گروه‌های خاص در این حوزه‌ها تبعیت نمی‌کنند. #مردم عادی موسیقی تتلو را گوش می‌دهند؛ در حالیکه اهالی خاص موسیقی چندان به وی روی گشوده‌ای ندارند، فیلم‌های دهنمکی را می‌بینند؛ در حالیکه منتقدان و عموم اهالی سینما او را قابل تحمل نمی‌دانند و بخش‌های وسیعی از مردم به احمدی‌نژاد در سال 84 و 88 اقبال نشان دادند در حالیکه خواص سیاست او را بر نمی‌تابیدند.

دکتر پرویز امینی


کانال فارس ندا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی